8.5.2012

Give me a little time, Leave me alone a little while..

Heipsan.
Tää blogger onki vähä muuttunu mun viime kirjotuksen jälkeen näköjään.
Mulla on ihan kauhee koulustressi! Tuntuu et on niin vähän aikaa enään kesälomaan (mikä on toisaalta ihan kivaakin)
Kohta mulla on synttäritkin ja on outoo, et oon sitten täysikäinen. Kauheet paineet, et pitäis olla jo "aikuinen" vaikka toisaalta 18-vuotias harvemmin on kovin aikuinen...

Mulla on jäänyt ihan kertomatta että olin tosiaan tossa ennen vappua liverpoolissa matkalla ja kun tulin takasin suomeen niin täällä oli jo aika lämmintä ! Mentiin sitten yhdessä viettämään vappua kaveriporukalla mikä oli ihan jees, mut loppuilta on vähän niinku pimennossa. Haha, mut hauskaa oli !


Huomenna mennään meijän luokkalaisten kanssa katsomaan elokuva: Rouva presidentti.
Saas nähä millanen se on...



Mut hyvää keskiviikon jatkoo teille!

-emotional

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti