15.4.2012

A billion tear drops fallen from my eyes, But it's just a joke now..




Hellou.
Oon ollu koko viikolopun ihan sekaisin päivissä, mutta tänäänhän se sunnuntai oikeasti on....
Eilen olin serkkuni lapsen ristiäisissä ja nyt olen hyvin onnellinen Camilla Maarit Chistinen kummi♥

                                                            Camilla aka Käpytikka...♥ eiks ookki ihana....iiii...♥

Eilen värjäilin myös mun hiuksia, koska juurikasvu oli ihan järkyttävä o.o
Ja nyt nää on tämmöi tummanpunaiset fghjklöä.. Nääw...
Haluisin muutenki värjää mun hiukset. Joko kirkkaanpinkeiks/pinkeiks tai liiloiks... Tai sit haluun kirkkaanpunaisen takaiisiiinn D:

Alternative-cute-girl-mustache-purple-hair-scene-favim.com-288235_large

N4e0cd1874820c_large


D5851147d3_84952488_o2_large

                                                                                      Nää on kyl ihanat....♥.♥

Kyhlkyhl... Ja niin juu tänään mulla alkaa työt fc hongan promotiimissä ja pakko myöntää et mua jännittää vähäsen...
Mut eiköhän se ihan hyvin mene....Hope so at least.


Tässä tän päivän biisi:

-emotional

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti