9.4.2012

Please take this time for me to be unforgiven, I give my life to you..

Hellou.
Nyt ois  vika pääsiäislomapäivä ja koko loman olen ollut kipeänä, ihanaa..♥
Huomenna tosiaan kouluun, kuka on innokas?? En ainakaan mä..
Mulla muutenkin on ensviikko ihan yhtä helvettiä... Esitelmien palautuksia, portfolioiden palautuksia(vois tehä ne esim..), kokeita, ristiäiset (ne on jees, koska musta tulee kummi♥) ja sit alkaa mun kesäduuni :)!
Okei se helvetti-osuus oli lähinnä noi koulujutut, mut kuitenkin...

Mulla on kauhea ikävä mun kaikkii frendei, en oikee oo ketään lomalla nähnyt...
Okkoa näin melkein koko loman, kun olin niillä asumassa ja koittamassa parantuu..




Jooo.... mun seura on väsyttäväää...8D

Katottii muuten yks ihan hirmu hyvä leffa !!!!
Sen nimi on  District 9
Siin oli tosi sulosii rapumiehii ja niil oli kivat amikset :))) Kannattaa tosiaa kattoo.

52_district_9_screensaver_screensaver_large



-emotional

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti