31.3.2012

That's not a situation for a nervous boy

Heeii.
Hengissä ollaan, vaikka blogin pitäminen on nytten tässä kuukauden ajalta jäänyt vähän.
Ollut kauheasti koulujuttuja, nytkin maanantaina tulossa ruotsinkoe, jonka koealueen lukemiseen menee varmaankin tämä koko viikonloppu.
On ollut ihan kivojakin hetkiä,jos on kerennyt hengailemaan kavereiden kanssa tässä koulukiireiden keskellä.

Eilenkin oli bändi-ilta, jossa esiinnyin kitaristini samin kanssa. Soitimme summer of '69:in ja oman biisin Black and white(meaningless).

Tässä hieman kuvia viimeviikoilta:

                                                                         Take a smile :)
                                                           Minä, Reguuna ja Oonis
                                                                     Minä ja okko...o.o
                                                                     Äidin synttärit
                                                                   Pentti the superhero
                                                                Minä ja Oonis eiliseltä bändi-illalta


-emotional

2 kommenttia:

  1. oikeesti,veditte niin hyvin perjantaina^^<3 olen ylpiä(; ja en gestmö pentti the superherooooo....o.o ja aaaaaaaaah..ufo..mun uus rakkauden kohde<3(x

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ! :---)

    VastaaPoista