11.5.2012

And ever further I run to find him, I yearn to define my life...





Hellou.
Kauhee kirjottamisen tarve iski!
Mulla on ollut ihan jees viikko. Tänäänkin oli vapaapäivä.
Huomenna nään mun tosi hyvää ystävää Hennaa pitkästä aikaa♥
Ja sunnuntaina onki äitienpäivä ja mun murunen tulee takaisin suomeeen, whiii^^

Mulla periaatteessa ei ollut mitää aihetta mistä voisin kirjottaa, mut halusin vaa infoo, että mulla on täs parin viikon päästä pääsykokeet Ebeliin (Espoon pop ja jazz opistoon) ja oon vähä hermona siitä....
Aion laulaa pääsykokeissa Lullaby of birdland:

                En välttämättä pysty ihan noin hyvään suoritukseen ku Nikki, mut teen siit omannäkösen..

Sit onki koht kesäkuu ja mul on pääsykokeet HEO:n lauluntekijä/toimittajalinjalle. Mä toivon niiiiiin paljon et pääsisin sinne, koska se olis niin mun näkönen juttu !!
Ja hey enää about 3vko nii meikäpoika on 18vee !!!

                                              Tommoi kakku kelpais mulle C; kuka leipoo??




-emotional

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti