12.6.2012

Summer♥



Heihei ihanat ihmiset.
En ole kuollut vaikka tää blogin pitäminen onkin jäänyt vähälle.
Tosiaan vähän yli viikko sitten alkoi kesäloma ja on ollut ihan mukavaa tähänasti.
Vietettiin tosi pienellä porukalla mun synttäreitä kerhohuoneessa ja siit lähin sit baariin Oliverin ja Pyryn kanssa.
Ihan hauskaahan se oli, mut vaan muistuu joitaki asioita siltä reissulta...hups.
Oon muuten vaa chillaillu ja viime lauantaina kävin ottaa tatskan ! Hahaa, vihdoinkin mun unelma toteutu, oon niin pitkään halunnu sitä. Nyt jo suunittelen uutta tatskaa, 2 bad jään koukkuun herkästi.

Ja järkyttääkseni silmiänne, saatte nyt kuvamateriaalia musta ja oliverista pelkästään, koska mun synttärijuhlista ei oo kauheesti julkaisukelpoisia kuvia. Muuten kyllä oisitte saanu nähä, mut tuskin kukaa nyt haluu katsoo kauheesti hei-olen-känniääliö-kuvia.



Tumblr_m1xpz97e261qhzfvio1_500_large


                                                       tuommoisen haluan seuraavaksi!!

Tänään käyn moikkaamassa mun ihanaa Elliäni ja loppuviikosta nään varmaankin muitakin kavereita.
Kirjoittelen tänne sit varmaan uudelleen, ku saan jotain kirjottamisen aihetta.

-emotional

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti