22.1.2012

A living reflection seen from miles away.. A hopeless affliction having run astray..

Viikonloppu lähenee loppuaan ja mulla on ollu tänään kiva päivä.
Oltiin sellolla hengailemassa Liinan kanssa ja oli tosi kivaa!!






Nyt kattelen tässä vaaleja ja tähän asti on nyt tullu 91 prosenttia äänistä.
Mua vähän jännittää kyllä. Itse oon Haaviston puolella, mut eiköhän se kuitenki oo ihan mielipideasia, josta ei kannata alkaa tappelee et kuka on paras.
Huomisesta kuitenkin tulee varmasti tosi kiva päivä!!
Nimittäin koulun jälkeen on Dream Theaterin keikka !!! 
Jännittää kauheesti, koska mä tapaan ne jätkät ja oon ihan et yayayayayayayayayayayayaaayyy !!!




Eipä mulla muuta, kirjoittelen vielä huomenna sen keikan jälkeen jos jakselen !:))

Take care !

-emotional

Ps. Janniina on kiva <3333

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti