24.1.2012

Dream Theater

Eilen siis tosiaan oli Dream Theaterin keikka ja se oli aivan mahtava !!!
Sisälle pääsimme me Vip:it klo 17.45, kun muut ovet aukesivat klo 19.
Siellä oli vastassa tosi mukava brittinainen, joka kehui mun hiuksia itseasiassa tosi paljon.. Se oli hämmentävää.
No siis nähtiin sitten Dt:n pojat, joka oli iha todella outoo !!!!! Olin sillee omgomgomg. melkee kuolin siis.
Siinä sit otettiin yhteiskuvia ja sen jälkeen he antoivat nimmareita meille.

Petrucci jäikin juttlee mulle ja kyseli kuulumisia ja oonko käyny aiemmin niiden keikoilla. Olin ihan IN HEAVEENN. Kelaa nyt, jos John Petrucci yks parhaimmista kitaristeista ever, kysyy et miten MULLA menee ja on viel lisäks tän näkönen:


Nii ... aaaaa. Haluun ton miehen mun kaappiin o.o love him...

Cool indeed. No sit sen jälkeen saatii semmoi jännät kassit mis oli dt kamaa. Päästii sit menee jo kentälle. PÄÄSIN ETURIVIIN how cool is that !!!!!
No ovet aukes sitte klo 19, jonka jälkeen alko ihmiset juoksee permannolle.
Lämppäribändinä oli ihan loistava Periphery
jotku sano et se muka olis liian raskasta, mut ei mun mielestä. Must se oli just jees.Etenki se rumpali, se oli just kova.

Mä diggaan ihan sikana... Etenki toi laulajan ääni on iha mahtava... o.o Mä koen laulajana alemmuuskompleksia tosta...

Dt alko sit soittelee siinä ysin aikoihin ja soitti aivan loistavasti. Mä olin monta kertaa taivaissa, viimeistään siinä vaiheessa Ku LaBrie ja Petrucci soitti Silent man:in.. 


Mutta siis ihan näin tiivistettynä keikka oli mahtava, loistava ja upee. En voi edes sanoin kuvailla....
Lukuunottamatta sitä, et mä melkeen liiskaannuin takana olevien ihmisten ja turva-aidan väliin...

Tää on soinu mun päässä eilisestä asti. Tällä ne alotti koko konsertin ^^



-emotional

Ps. Mike mangini on ihana !!

Ei kukaa voi olla noin sulmu ...^^

2 kommenttia:

  1. aww vipsili <3 oon oikeesti happyface sun puoelst ku pääsit tonne keikalle!!!!<33^^

    VastaaPoista
  2. wow, cool vipuu :) hei pistä niit yhteiskuvii ois just jees nähä !<3

    VastaaPoista