5.8.2012

I only wanted you to see things for yourself


Heips.

Ensviikolla melkein kaikilla mun läheisillä alkaa koulu, joten joudun yksinäni viettämään vielä noin 3 viikkoa päivisin lomia.
Mua vähän jännittää mennä sinne uuteen kouluun. Taino aika paljonkin.
Mut uskon kuitenkin et se on oikee paikka mulle ja tuun viihtymään siellä.

Huomenna tarkoitus olisi nähdä mun ihanaa Ramonaani ja sitten loppuviikosta en oikeen tiedä. Varmaankin käyn moikkaamassa Santeria sen kotona ja muuten vaa chillailen ja katon leffoja.

Tänään varmaankin aijon katsoa Da Vinci Koodin ja mässäillä herkkuja...as always.

Täs on kuitenkin vähän kuvia viime viikoista:


Olga ja minä, Ellin synttärijuhlissa.

Oliver ja minä, Ellin hippisynttäreillä... Can u se how hippie we r ???

 Semmoista.
Okei ei noit kuvii ollukaa nii paljon ku muistelin mut juuh..
Ehkä saan viel uutta materiaalia lisättyy nyt ennen ku mun loma loppuu, I hope...

C ya!



-Vivian

1 kommentti:

  1. HEEEI mä bailaan sun kaa päivisin sen koko kolme viikkoo!

    VastaaPoista