6.2.2012

I can't get you out of this head..And I will say..Oh no I can't let you go

Tänään on suoraan sanottuna ollu ihan kamala päivä..

On ollu koko päivän todella huono fiilis ja kaikkee..
Mut kyl sitä taas huomaa, et yksi viesti jossa lukee pelkästään että:"Mulla on sua ikävä" voi pelastaa koko illan..Onneks mulla on ihania ystäviä, en vaihtais niitä koskaan mihinkään !

Amanda -

Tumblr_ly8h6k42tn1qaamrro1_500_large

Huomenna ois sit tiistai eli suht pitkä päivä koulussa ja illalla laulutunti...
Keskiviikkona nään Liinaa ja Oonista !! Oon siitä todella happyface♥ Miss u girls so much..



Minä ja Liina ♥ kesä 2010


Minä ja Oonis♥  kesä 2011

Oonis, Liina ja minä ♥ Tammikuu 2011


-emotional

2 kommenttia:

  1. aws! keskiviikkona vois päivittää meidän kuvia kerrankin selvinpäin... ?:D olet rakas! <3

    VastaaPoista
  2. hohoooo samaa mielt limperooooooo xD ootte molemmat ihania ja rakkaita ja tärkeitä<3:))

    VastaaPoista