8.1.2012

So if you want to love me, Then darling don't refrain or I'll just end up walking..In the cold November rain

Heippaa.
Nyt on siis viimenen lomapäivä..
Kauheen nopeesti koko joululoma menny, ainakin mun osalta...
Nyt vasta tajuun, et hei mullahan on tässä ollu lomaa. Joka  on suurimmaks osaks menny vaan kotona lagailessa.
Tänää oon tehny kokopäivän melkeenpä vihkoja (meitsi on panostanu, olkaa ylpeitä) ja sit oon kattonu telkkarii ja kuunnellu gunnareita... eli oon no life
En siis todellakaan oo innoissani huomisesta koulupäivästä. Kauheen tuskaselta jo kuulostaa herääminen seittemän aikoihin...

Mutta siis tosiaan, oonhan mä nähny joitain frendejäkin loman aikana, et ehkä mul on joku päivä viel mahdollisuus jonkinlaiseen älylliseen elämään !
Eilen nimittäin ostin mulle uuden pelin tadaaa !!
Sitä ennen kuitenki kävin eka kattoo Sanee ja sitten menin selloon Liinan kanssa. Pitkästä aikaa päästii puhuu sillain kunnolla, mentii eka tietty syömää yllättävää? ja sit kahville.
Illalla sit oli kauheet jännitykset, ku Putous alko !!!
Pakko kyllä sanoo, että tykästyin heti alkuun Iinan hahmoon Jani-petteriin,
Akun hahmoon Usko Eeverttiin. ^^




Ofc tykkäsin kans Kristan Yosefinasta ja Rikun Hieno mummosta. Se oli suloinen !! ^^

Eipä mulla varmaan sitten muuta ollu tälle päivälle.
Kunhan vaan tämmöistä pientä höpöttämistä...



cya!
-emotional

1 kommentti: