28.12.2011

Don't want a wristwatch, or alarm clock to see what time it is

Heipsuu.
Mulla on ollut tänään ihan muksa päivä.

Mut laitettiin heti aamupäivästä ostaa hiusvärejä tapiolan keskustaan .. hohoo en ollu kovinkaa innokas kävelee tuolla, ku oli vähä kylmä. hyrrhyrr.

Sen jälkeen mentiin vaarin synttäreille. Oli ihanaa pitkästä aikaa käydä vaarilla !
Tajusin tänää, et mun suku on mulle ihan älyttömän tärkee.
Etenki mun vaari, rakastan sitä eniten varmaa kaikista. Sen kanssa on vaa nii rentoo, ku se heittää läppää kaikesta, eikä mikään oo kauheen vakavaa sen kanssa. :)

Huomenna mulla ei oikeestan oo suunitelmia, oon vaa kotona ja vahdin mun sisaruksia kun äidillä on joku työjuttu turussa... Et eipä siinä mitää. Eniten kyl varmaa odotan uuttavuotta.!!

Eipä mulla kauheesti muuta varmaa ollukkaan, kunhan tulin tänne kaikkee kertoilee.



c ya !
-emotional

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti